Συχνές ερωτήσεις

Asset 46@2x

1. Πώς ξεκινάω την αναζήτηση καταστήματος;
Επίλεξε περιοχή¹ και κουζίνα² , βρες το μαγαζί που σε καλύπτει & διάλεξε κουμπί³ (επίλεξε τον τρόπο που σε βολεύει να παραγγείλεις)

1@2x

2. Πώς παραγγέλνω το φαγητό μου online μέσω του συστήματος FoodDelivery.gr;
Επίλεξε ένα από τα καταστήματα που σε εξυπηρετεί, με ενεργό το κουμπί ORDER¹, πρόσθεσε στο καλάθι σου τα πιάτα που επιθυμείς και περίμενε το φαγητό στην πόρτα σου!

2@2x

3. Σε πόση ώρα θα έρθει η παραγγελία μου;
Το εστιατόριο θα επικυρώσει¹ την παραγγελία σου μέσα σε 3 λεπτά και σύμφωνα με τον μέσο χρόνο που αναγράφεται σε κάθε κατάστημα, θα την παραλάβεις.

3@2x

4. Τι γίνεται αν θέλω να κάνω κάποια αλλαγή ή να ακυρώσω την παραγγελία;
Θα πρέπει να καλέσεις¹ απευθείας το εστιατόριο και θα εξαρτηθεί από το στάδιο προετοιμασίας της παραγγελίας σου. Όσο πιο γρήγορα καλέσεις, τόσο πιο πιθανό είναι να προλάβεις να κάνεις τις αλλαγές που θέλεις.

4@2x

5. Πώς ξέρω αν η παραγγελία μου έχει πραγματοποιηθεί;
Όταν στείλεις την παραγγελία σου θα έχεις άμεσα¹  επιβεβαίωση από το κάθε κατάστημα.

5@2x

6. Πληρώνω περισσότερο όταν παραγγέλνω από το FoodDelivery.gr;
Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις για όποια παραγγελία μέσω του FoodDelivery.gr

6@2x

* Το FoodDelivery.gr είναι μια online μηχανή αναζήτησης και δεν φέρει καμία ευθύνη για την ποιότητα των υπηρεσιών του εκάστοτε καταστήματος.